Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici asistenta/asistentky.
Hlavní pracovní náplní bude komunikace s klientem a koordinace týmu, tvorba cenových nabídek, evidence zakázek a dohled nad průběhem zpracování, úprava dokumentů v MS Office, lehké grafické úpravy.
O NÁS
Zaměřujeme se na služby v oblasti zpracování textových dokumentů. Mezi naše hlavní klienty patří studenti vysokých škol, kteří do naší péče svěřují své vysokoškolské práce pro jejich finální úpravu a finální vzhled. Hlavní služby, které nabízíme, jsou: formátování, korektury, překlady, úpravy citací, tvorba prezentací či tisk a vazba. Dále zpracováváme dokumenty, tvoříme prezentace a šablony, překládáme a graficky upravujeme dokumenty našim firemním klientům.
POŽADAVKY
- Zkušenost s administrativními a asistenčními pracemi.
- Výborné organizační schopnosti a schopnost efektivně řídit více úkolů najednou.
- Schopnost samostatně řešit situace dle nastavených pravidel.
- Znalost práce s kancelářskými programy (Word, Excel, PowerPoint) – pokročilá úroveň.
- Schopnost komunikovat s klienty a týmem interně i externě.
- Dobré komunikační dovednosti a perfektní znalost českého jazyka.
- Ochota učit se novým dovednostem a přizpůsobit se měnícím se potřebám.
- Disciplína při práci mimo kancelář.
- Dobrá orientace v informačních technologiích a v práci na počítači.
NABÍZÍME
- Konkurenceschopná mzda odpovídající kvalifikaci a zkušenostem.
- Práci, o kterou se budete samostatně starat na vámi zvoleném místě a ve vámi zvolený čas.
- Práci na ŽL s možností práce z domova (nemusíte být z Prahy nebo okolí).
- Zajímavě řešenou pracovní dobu.
- Práci na plný úvazek (40 hodin / týden).
- Práci pro zkušeného matadora, ale i člověka po škole, který je učenlivý a nebojí se makat :-)
- Nástup možný ihned.
NAPIŠTE NÁM, ZAVOLEJTE, NEBO POŠLETE ŽIVOTOPIS NA Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..